zondag 22 augustus 2010

Verjaardagscadeau

Mijn vriendin was jarig en ik vroeg wat ze graag wilde hebben. "Wil je misschien iets voor in de tuin?" vroeg ik. "Pff, al mijn planten gaan na een tijdje toch dood" zei ze, "tenzij het wel een hele speciale plant is, die geen water nodig heeft". Zo ben ik gaan nadenken een geldcactus gemaakt. Ik heb een courgette gekocht (de komkommers vond ik te dun, maar dit kan wel), deze heb ik in een bloempotje geplant met potgrond. Dan heb ik het geld er in gedaan door eerst een sneetje te maken met een puntmesje en heb ik de cocktailprikkers erbij geprikt. Ze moest zo lachen toen ik het gaf. "Nou, zei ze, zo'n speciale plant moet wel blijven leven, wat leuk!"

4 opmerkingen:

Carla zei

Wat een enig idee!!
Groetjes Carla.

Unknown zei

Gefeliciteerd met je verjaardag!!! Een hele fijne dag!!! En wat een ontzettend leuk kado!!!
liefs, Nancy

Esther zei

Wat een leuk idee, Fijne week groetjes Esther.

Lien zei

Wat een ontzettend leuk idee!!!!!! Ik heb nu niemand aan wie ik zo denk, maar zou je het goed vinden als ik je idee ooit gebruik (bloos)?
Creatieve geest heb je zeg!