zondag 30 januari 2011

Wobbes lenteteen

O, wat is Wobbes blij, zijn eerder geplantte bloembollen komen hun kopjes boven de grond steken. Eindelijk wordt het weer lente. Met zijn emmertje met schepje en harkje en zijn gietertje staat hij al klaar om zijn tulpjes te begieten en te verzorgen.
Eindelijk had ik weer eens tijd om te knutselen en frutselen. In mijn hoofd had ik al lang bedacht hoe mijn kabouter er uit zou zien. Toen kwam ik op internet een kabouter met de naam Wobbes tegen. Dit vond ik de perfecte naam voor mijn zelfgemaakte kabouter. Naar verschillende ideeen heb ik zelf het patroon van deze kabouter gemaakt. Het was een ontzettend leuk project, vooral zijn tenen en baard waren een uitdaging maar deze zijn alle twee goed gelukt.

6 opmerkingen:

Nicole (MLBV crafting) zei

Wat een leuke kabouter en wat schattig dat emmertje, gietertje en die rugzak. Wat knap gemaakt en zo gezellig tussen de bloembollen.
Fijne avond en groetjes, Nicole

Katrientje vanalles zei

Maar wat schattig toch, en die kleine onderdeeltjes zo mooi gemaakt.

Barbara Oudejans zei

Wat een leukerd en wat leuk bedacht! ♥ Barbara ♥

Esther zei

Wat een leuk lieve tuinkabouter heb je gemaakt laat de lente nu maar komen, Groetjes Esther.

~*~ saskia ~*~ zei

Wat is hij schattig!
Een fijne avond xx

jeanet zei

Eeeeeeruuuugggg Leuk!! Knap hoor!
Groetjes Smoek