donderdag 3 maart 2011

Lieveheersbeestjes van koffiebonen

Toen ik dit zag op het blog van Ingrid was ik er zo weg van dat ik ze ook gemaakt heb: lieveheersbeestjes van koffiebonen. Ziet dit er niet gezellig uit? Toch veel gezelliger/persoonlijker/liever dan een gewoon gekocht kaartje aan een bosje bloemen? Het was een gepruts om alle koffiebonen te verven, stipjes te geven, oogjes erop... maar het was de moeite waard! Het heeft nu nog geen bestemming, maar dat is vast snel genoeg gevonden!
Bedankt Ingrid, voor het leuke idee (en sorrydesnorrie dat ik het "gepikt" heb)!
                             

4 opmerkingen:

Ingrid. zei

Wat leuk gedaan ! Kijk , zo breng jij mij weer op ideeën ; zo helpen we elkaar toch ;-)
Fijne avond , groetjes van Ingrid.

Barbara Oudejans zei

Wat een leuk idee!
♥ Barbara ♥

Esther zei

Ik heb ze ook bij Ingrid gezien, ik vind ze prachtig en wat een leuk idee. Groetjes Esther.

Jeanine zei

leuk gedaan hoor!

Groetjes, Jeanine.