woensdag 11 mei 2011

Zoekzak

Naar het idee wat ik een tijd geleden bij Heidi's tegenkwam heb een iets andere versie gemaakt. In de zakjes zitten een soort van papiertjes met een aantal kabouters (ooit eens gespaard en zo veel dubbele dat er wel eens wat van kunnen missen..)
Op het kaartje zie je welke figuren er in zitten en deze kun je dus zoeken door ze naar het "raampje" te schuiven. Ik wilde het eigenlijk met piepschuim bolletjes doen zodat het wat moeilijker is maar deze had ik helaas niet. Ideale bezigheidstherapie!



5 opmerkingen:

Unknown zei

Wat ontzettend leuk!! Wel een werk ja ;-)

Esther zei

Leukkkk Groetjes Esther.

Corina zei

Wat een leuk idee is dit en mooi uitgevoerd, ik ben weg van de communicantje! Wat een snoesje zeg!! Die foto van de bieb is ook echt te gek, leuk dat je daar je creaties mocht showen!
Fijn weekend!
Groetjes Corina

Heidi zei

Hey, ik ben gaan kijken naar je tentoonstelling!
Mooi hoor!

XO Heidi

Duendes zei

hello,
your blog is very cute!!!
hugs