zaterdag 10 juli 2010

Bloempot

Deze week heb ik een verjaardag en wat doe je dan om origineel te zijn? Ik had eerst het idee om een bloempot te verven en er tuinkers in te zaaien. Het zaaien doe ik een dag vooraf en dan doe ik er een vlaggetje in waar ik op zet: "Hier groeit een geldboom". Dit had ik gedaan met waterverf...
Maar dat was helaas geen goed idee.... zoals je ziet bladderde de verf eraf als ik er alleen nog maar naar keek.. Ook vernissen was geen optie. Toen heb ik alles er terug afgewassen en het op papier opnieuw gedaan en dan erop geplakt. De verf was toch iets leuker maar ik had niet alle kleuren om het met "echte" verf te doen.


Maar zo gaat het ook toch?!

6 opmerkingen:

tineke zei

Ik vind m erg leuk! Leuk ideetje ook weer!

Esther zei

Wat een leuke bloempotten zeg, groetjes Esther.

Barbara Oudejans zei

Wat leuk dat je mijn weblog volgt! Ik wil de jouwe ook volgen, hoor. Leuke dingen maak je! Lieve groetjes, Barbara

Ingrid. zei

Wat een super leuke , vrolijke potjes !!!!
Groetjes van Ingrid.

Margriet Tournier zei

En deze is ook al zo leuk!

Anoniem zei

waterverf is inderdaad wel handig, al die giftige stoffen in je eten anders

gr
Marja
http://www.goedhuysverf.nl