dinsdag 13 juli 2010

Zeg ken jij de mosselman...?!

Toen ik bij mijn opa en oma kwam, waren ze mosselen aan het eten. Toen ik naar huis ging dacht ik onderweg: zou ik niet iets met de mosselschelpen kunnen doen? Eenmaal thuis gekomen meteen gebeld of ik ze mocht hebben. Ze lagen al in een zak in de vuilniscontainer maar omalief heeft ze er terug uit gevist (toepasselijk haha!) en al heel lief voor mij gewassen.

Ik heb ze op een omgedraaide bloempotschaal gelijmd met het lijmpistool (wat wat moeite kost met vochtige schelpen) en er roze kraaltjes in gelijmd om een parelachtig effect te krijgen en een schelp in het midden. Toch maar buiten gehangen want het was wel een erg "zee-erig" geurtje binnen...

1 opmerking:

Esther zei

Wat een leuk idee en je papegaaienduiker vind ik geweldig, groetjes Esther.