dinsdag 20 juli 2010

Vogelverschrikker XL

Na het patroon dubbel zo groot te maken als mijn eerste vogelverschrikker, is er nu een XL vogelverschrikker gekomen. Ik ben benieuwd of de vogels ook echt weggejaagd worden, vast niet want hij ziet er zo lief uit dat ze er eerder naar toe zullen komen dan weggaan. Eerst wilde ik hem met een hengeltje bij de vijver zetten maar dat ziet er vast raar uit met van zulke opengespreide armen... Nu bedenk ik me dat het misschien ook wel leuk is om er een tilda vogeltje bij te doen op zijn arm. Dat wordt mijn volgende expiriment denk ik!

2 opmerkingen:

Esther zei

Wauw, leuk z'n grote vogelverschrikker
groetjes Esther.

Angela zei

leuk zeg, ik heb hem in klein gemaakt, staat nog niet op mijn blog.

ach, ja volgens mij vinden de vogels hem veel te lief, dus jagen zal denk ik niet lukken ;-)