zondag 25 juli 2010

HELP! Zeeptaart Tilda

Op mijn vrije zondagmiddag wilde ik de zeeptaart van Tilda proberen (Tilda's summertime). Vol goede moed begon ik. Oude placemats op het aanrechtblad, oude pan, oude potjes. Zeep in een oud plastic potje gedaan zodat, als ik het niet uit het potje zou krijgen, ik alles meteen weg kon gooien.

Stap 1: Smelt de zeep au-bain-marie.

Ik netjes mijn water gekookt, potje met zeep er in (was met een klein stukje zeep begonnen om te "oefenen") en maar wachten... en wachten... en wachten.... een half uur achter elkaar.. Er gebeurde helemaal niks! Het begon alleen naar rozen te ruiken, maar smelten?! Ho maar... Daar ging mijn Tilda taart, al bij stap een ging het niet volgens plan.

Heeft iemand tips of deze zeeptaart wel al eens kunnen maken? Help..!
Sja.. zo had ik hem willen hebben....

1 opmerking:

Unknown zei

Jammer van je taart ;-) Maar je hebt een hele leuke blog en ik word graag volger! Groetjes, Nancy